četvrtak, 9. studenoga 2017.

ISPOVEST: Inače se plašim doktora, a posebno ginekologa, plus što me blam ići kod njih…







Inače se plašim doktora, a posebno ginekologa, plus što me blam ići kod njih. To je bilo prvi put kada sam išla. Ušla sam u ordinaciju i iznenadila se kada sam vidjela dva momka koji su me par puta startovali u gradum a koje sam odbila, jer izgledaju debilasto. Bili su na praksi. Razmišljala sam da se vratim, ali imala sam neku upalu koja me mučila i jednostavno nisam imala izbora. Svukla sam se, a oni su mi dobacivali kako sam zgodna bez odjeće. Dok sam išla prema krevetu jedan od njih mi prišao da mi pomogne, a ustvari je iskoristio priliku da me uhvati za guzu. Legla sam na stol te su mi podigli noge na račve i počeli da “me pregledaju” a ustvari su zadovoljavali svoje štreberske potrebe i koristili priliku. To sam shvatila nakon 15-ak minuta kada se u ordinaciji pojavio doktor. Tek tada je uslijedio pregled i dijagnoza. Razmišljala sam da ih prijavim i tužim, ali dovoljno ih je bog kaznio.

Nema komentara:

Objavi komentar