petak, 3. studenoga 2017.

ISPOVEST: Imam 24, moja devojka 18 godina. U vezi smo godinu dana. Njeni roditelji su me prihvatili, malo je tast strog prema meni, uglavnom se slažemo….






Imam 24, moja devojka 18 godina. U vezi smo godinu dana. Njeni roditelji su me prihvatili, malo je tast strog prema meni, uglavnom se slažemo. Svaku noć ležim pored svoje devojke, mazim je po kosi dok se ona ne uspava… ako se pitate dali smo normalni verujem da nismo ! Upadam kod njene keve u sobu rasturam je od ku**a ona je prva započela naš tajni odnos, jer sam na početu primećivao da se nabacuje, izazivala me svojim bujnim grudima i svojom izraženom pi**om. Nisam mogao da

odolim da je ne povalim ! Priznala mi je da nema odnose sa suprugom pa sam udlučio da je*em njenu na*aljenu pi**u. Ne žalim nimalo što varam devojku sa njenom kevom, ona je prva počela da me na*aljuje i sad čekam trenutak da devojka otkrije da spavam sa njenom kevom lako cu je nagovoriti na na gru*njak sa njenom usamljenom kevom. Je*em ti tasta kad dozvolio da se žena pati za željom od ku**a.

Nema komentara:

Objavi komentar