ponedjeljak, 6. studenoga 2017.

ISPOVEST: Imam sve petice. Idem u srednju skolu i pobegla sam sa jednog sata pre par dana…







Imam sve petice. Idem u srednju skolu i pobegla sam sa jednog sata pre par dana. To mi je bio prvi put da zavrsim u toaletu sa momkom kojeg volim, nisam izgubila nevinost sa njim, samo smo se dodirivali tamo “dole” i upravo sam priznala ocu da sam pobegla sa casa, nisam rekla da imam momka jer bi me zakopao zivu. Ubio me u pojam svojom pričom, rekao mi je da sam najveća glupača i razmišljam o samoubojstvu… Mislim da niko ne zasluzuje ovoliki pritisak i ovakav zivot. Mama i on su u braku ” samo zbog djece”, ne vole se, on je psihicki bolesnik i svađaju se svaki dan. Svima bi bilo bolje da me nema .Mozda u trenutku kada ovo bude( i ako bude) objavljeno, mene vise ne bude. ko zna…

Nema komentara:

Objavi komentar