petak, 29. rujna 2017.

ISPOVEST:kako me novi decko ist*cao u gu*u






Imala sam prijateljicu s kojom sam bila nerazdvojna. Stalno smo zajedno izlazile,jer smo ostavljene isti dan od dva muskarca koji su bili najbolji prijatelji,preko njih smo se i upoznale. Dugo smo patile za njima ali posto smo znale da se necemo pomiriti s njima,pocele smo izlazit s momcima ali uvijek u cetvero jer se nismo htjele odvajati jedna od druge. Upoznamo dva momka i oni najbolji prijatelji i pocnemo izlazit svaki dan s njima. Jedne veceri izadjemo u diskoteku malo vise popili i dok smo se vracali kuci stanemo da zapalimo u autu. Vec je bilo oko 3 ujutro. Momci su od nas bili mladi, moj od mene 5 god a njen od nje 8 god( ja imala 24 a ona 28) znaci momci oko 20 god. Ona je sjedila naprijed sa svojim a ja nazad sa svojim deckom. Poceli smo se ljubit,zavukao mi ruku ispod haljinice i dirao me preko gacica. Opustila sam se. Nakon nekog vremena samo je ustao uzeo jaknu svoju i prebacio preko prednja dva sjedista da nas oni ne vide, podigao haljinicu skinuo gacice i jako ga nabio da sam vrisnula. Cula sam da su se kolegica i njen nasmijali i rekli i mi cemo. Je*avao me zestoko. Uzdisala sam vristala. Nisam mogla vjerovat da lik od 20 god onako dobro je*e s tim da me ni bivsi s kojim sam 5 god bila nije onako je**vao. Auto se ljuljalo od silnog jeb**anja. Cujem kolegicu da uzdise. Obe smo u istom autu u isto vrijeme imale s*x. Nakon sto mi je svr**o po stomaku otisli smo kuci. Sutradan ponovo izlazimo ali idemo njima u stan. Znala sam da ce bit jeb**ine obukla sam tangice i grudnjak i preko kaput samo. Kad smo dosli u stan prvo smo pili alkohol. Oni su i dzoint zapalili ja nisam htjela. Kolegica i njen su otisli s autom a mi ostali sami. Kad sam skinula kaput ostao je zatece. Prvo sam mu pusila pola sata a on meni lizao. Uzivala sam kao nikad. Zabio mi ga je jako i jebavao dugo. Znoj mu je kapao po meni ali bukvalno. Lik je zgodan do bola. Crne krupne oci,crna kosa zgodno tijelo,mlad. Svrsio mi je u usta. Nakon je**cine ustali smo i zapalili cigaru. Nismo ni ispusili poceli smo se ljubit opet. I opet s*x. Lik je*e. On na meni ja na njemu s kreveta na pod pa na sto pa na prozor. Nakon te je***cine opet cigara. Ispusili smo i ja sam mu se sputila i pocela pu*it ku**c. Opet se digao. Lik me izludjivao pojavom svojom. Najednom me uhvatio za kosu okrenuo i poceo lizat du*e i onda ga zabio ga u du*e. Prvi put sam dobila u du*e. Znaci vristala od uzivanja. Dok me je**vao u du*e rukom je dirao p**ku. Svr*avala sam ko luda. Okrenuo me digao mi nogu i zabio ga u p***u. Je**vao me dugo. Pocela sam i susit i pocelo me bolit. Spustila sam se i opet mu pu*ila. Nakon vise od pola sata pu*nja svr**o mi je na lice. Odem okupam se. Popijemo casu vina i opet se pocnemo ljubit. Cetvrti put s*x. Ali ovaj put je bilo njezno. Dugo smo se ljubili i pricali. Rekla sam mu je da je najbolji muskarac koji me je**vao. Priznao mi je da sam i ja dobra i vjesta i izdrziljiva. Nakon dugog ljubljenja opet sam ovlazila. Rukom mi je polako dirao pi*ku a ja njemu ku**c. Spustio se i njezno lizao. Jedan po jedan prst polako stavljao. Igrao se s pi*kom a ja uzivala. Jezik mu je bio spretan kao i ku**c. Onakav oral nikad necu vise dozivjeti. Polako ga je mazio po pi*ki,stavi pa izvadi a ja vristim uzidisem. Poceo me je**vat polako lijepo njezno dirala sam mu tijrlo grudi ledja gu*u. Zeljela sam svaki dio njega da dodirnem. Zvono na vratima. Kolegica i njen dosli. Nije htio otvorit dok ne sv**i ali ja sam rekla neka hajde. Ima vremena. Otvorio im je a oni se smiju i pitaju me sta je bilo ti jos u kaputu. Samo smo se nasmijali i rekli ajte da pijemo. Kad sam kolegici pricala nije mogla vjerovati. Kroz salu mi dobaci ajde da se mjenjamo menemoj jednom samo. Nakon toga jos par puta smo se je**vali ali u autu posto mu stan nije bio slobodan. Nakon par mj smo preki uli a ja ga nikad necu zaboraviti iako sam udata sad.

Nema komentara:

Objavi komentar