petak, 29. rujna 2017.

ISPOVEST: Ja sam prosečan momak, ni lep ni ružan, smuvam lepoticu devojku, zaljubim se u nju…






Ja sam prosečan momak, ni lep ni ružan, smuvam lepoticu devojku, zaljubim se u nju. Moji roditelji imaju para ja sam svesan toga da je sa mnom iz finansijkih razloga. Stupili smo u sek*ualne odnose posle mesec dana veze, pre toga nije dala… kada sam prvi put spavali nije prokrvarila, ona mi je bila prva sa kojom sam spavao, bila je široka što mi malo čudno bilo, klela se da je nevina… proslo je dosta vremena, redovno smo se heftali. Nema ničeg goreg nego kad saznaš da ti se devojka prostituiše! Sve to samo da bi zarađivala prokleti novac na taj beskrupulozan način! A ti je voliš, ne veruješ drugima, spreman si sve da uradiš za nju i onda dođu slike i snimci koji ti dokazuju suprotno! Na kraju, poenta jeste da je svrha naše veza i moje ljubavi prema njoj bila ta što je uvidela da sam se zaljubio, da je poštujem i volim, pa je želela da to iskoristi kako bi povratila poverenje oca koji je se sramio! Eto kako čovek može da ispadne budala kad je dobar, kad voli i kad veruje!

Nema komentara:

Objavi komentar