subota, 23. rujna 2017.

ispovest: Pre 10 tak godina primio sam brata od tetke u stan ziveo je 4godine i 6 meseci kod mene….






Pre 10 tak godina primio sam brata od tetke u stan ziveo je 4godine i 6 meseci kod mene ja sam sam placao kiriju struju,gas,hranu i sve ostalo cesto mi je krao novac iz novcanika nikad ali nikad nije dao ni dinara za dazbine i hranu.nikad mu nista nisam prebacio .skoro je njegov rodjeni brat bio 3,4 dana kod njega u goste da bi ga ovaj izbacio Napolje i meni reko nemogu brate da ga trpim znas koliko me kosta to sto jede i pije kod mene jos sam mu i cigare kupovao.kako me je iznervirao sta sam onda ja trebo njemu da kazem.uvek je bio baksuz i grebato r ali ovo je prevrsilo svaku merulive streaming film Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales 2017

Izvor: (ispovesti.com)

Nema komentara:

Objavi komentar