četvrtak, 31. kolovoza 2017.

ISPOVEST: Otišao sam testirati vlastitu kćer da vidim da je sigurno moja…

¸




Otišao sam testirati vlastitu kćer da vidim da je sigurno moja. Ne znam zašto, ali to sam morao provjeriti. Žena i ja smo zajedno već 7 godina braku. Kćer nam je stara 7 godina. Nisam sumljao da me sad varala kroz brak, ali nisam siguran za prije. Imala je nekog s kim se viđala neko vrijeme pa sam morao provjeriti da nije slučajno njegovo. Moram priznati da me dugo to mučilo jer kćer ne liči baš na mene. Testovi su došli prekjučer i piše da nije moja. Ne znam što da radim sad. Lud sam potpuno. Ako ženi to kažem to će nas zauvijek razdvojiti. Ako ne kažem to znači da sam joj oprostio prevaru, a to opet ne mogu. Volio sam je jako sve do ovoga trenutka. Ni ‘svoju’ kćer više ne volim. Izgubio sam potpuno osjećaje za njih dvoje. Živim godinama u laži da je ona moja, a zapravo nije. Svih ovih godina sam radio za nečije tuđe dijete. Financirao, vodio u vrtiće i na izlete. Užas. A nije moje dijete. Toliko želim da to nije istina. Toliko želim da je ona ipak moja kćer, ali nije. Oduvjek sam htio svoje dijete, a sad je sve palo u vodu. Sve mi se sad preokrenulo u životu. Zamrzio sam ih sve. Ne znam kako da to riješim. Trebam pomoć.

Nema komentara:

Objavi komentar