utorak, 29. kolovoza 2017.

ISPOVEST: Imam problem, porodila sam se pre 4 meseca. I od tada muž izbegava da ima odnose sa …







Imam problem, porodila sam se pre 4 meseca. I od tada muž izbegava da ima odnose sa mnom (ili ne želi). Čak i razgovore izbegava na tu temu. Ili kaže umoran sam, od sutra će da bude bolje, a do pre porođaja život nam je bio kao iz snova. Onda jednog dana uplakana sedim ispre kuce i komsija koji me primetio da nesto nije u redu prisao da me pita sta mi je, ja sam se poverila rekla sam sta mi je na dusi rekao da me u potpunosti razume i da mi moze pomoci ja sam ga bledo pogledala i rekla da podje za mnom. Posto je muz na posao ja sam iskoristila vreme da odvedem komsiju u nas bracni krevet i nimalo se ne kajem…moj muz je kriv sto me zapustio sto misli samo na sebe. Ne znam zašto se promenio.

Nema komentara:

Objavi komentar