nedjelja, 27. kolovoza 2017.

ISPOVEST: Živim s cimerom, nismo se međusobno pre poznavali. Neku večer cimer me pitao je li ok da dođu neke njegove “drugarice” da se malo igraju u krevetu…








Živim s cimerom, nismo se međusobno pre poznavali. Neku večer cimer me pitao je li ok da dođu neke njegove “drugarice” da se malo igraju u krevetu. Naravno, rekla sam da nije nikakav problem. Na kraju, to “malo igranje” se pretvorilo u žurku sa pet golih, napaljenih i pijanih cura. Lepo sam sve zamolila da malo stišaju to svoje stenjanje jer sam iduće jutro trebala ići na put autom i želela sam se odmoriti, ali to nisu napravili ni do 02:00. Čak sam se i napalila dok sam ih slušala pa sam i
ja krenula da pijem a onda im se i pridružila. To veče sam polizala i pi*ku (prvi put u životu) i ku*ac, dopalo mi se sve to i ne osećam se nimalo posramljeno, čak smo to počeli dosta često da praktikujemo. Sad mi se stvorila želja i da probam sa nekoliko dečka istovremeno ali ne znam hoću li onda ispasti ku*va, jer drugo je kad muško hoće mnogo cura a za žensku se zna šta se priča kad hoće mnogo muškaraca.

Nema komentara:

Objavi komentar